Agenţia de marketing digital Canopy şi-a majorat veniturile cu 80% în primele 6 luni

Autor: Ioana Nita 05.10.2017
Portofoliul de clienţi al Canopy numără branduri precum Sephora, Romstal, Titirez, Piatra Online, Bijuteria Teilor, DentEstet şi DPAP.

Compania locală Canopy, specializată în frunizarea de servicii de marketing digital de tipul pay per click, a înregistrat o creştere de 80% a veniturilor în primele şase luni ale acestui an, ajungând astfel la 150.000 euro, cât cifra de afaceri obţinută pe întreg anul trecut. Pentru anul în curs, agenţia de marketing digital estimează că va ajunge la afaceri de 300.000 euro. „În primele luni am avut venituri de aproximativ 150.000 euro, în creştere cu 80% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Credem într-un marketing diferit, în care investim în mod constant. Piaţa de marketing digital din România este şi ea într-o continuă creştere. Acestea ar fi principalele motive cărora se datorează şi creşterea businessului Canopy“, a declarat Cristian Ignat, fondatorul Canopy.