Pariul unei bănci: ING vrea să devină Netflix sau Amazon. Banca vrea să construiască platforme digitale care să reunească clienţi din mai multe zone geografice

Autor: Anelis Baciu 05.10.2017

Grupul olandez ING Bank pune pe masă un buget de 800 mil. euro pentru digitalizare la nivel global, în România fiind direcţionate peste 10 mil. euro anual, potrivit lui Aris Bogdaneris, head of challengers & growth markets şi membru al board-ului şi Michal Szczurek, CEO al diviziei din România. Investiţiile în digitalizare ar urma să reducă costurile totale ale ING cu circa 900 mil. euro, până în 2021.

Banca vrea să construiască platforme digitale care să reunească clienţi din mai multe zone geografice. Aceste platforme vor asigura aceeaşi calitate a serviciilor indiferent de ţara din care provine clientul.

„Idea de a construi platforme digitale devine tot mai importantă în banking. Noi vedem aceste platforme ca fiind viitorul şi principalul generator de valoare. Aceste platforme ne vor permite să nu mai avem sucursale care să opereze doar la nivel local, iar clienţii de oriunde ar fi ei vor beneficia de aceeaşi experienţă aşa cum se întâmplă în prezent cu Netflix sau Amazon“, a explicat Aris Bogdaneris.