Octombrie aduce în prime-time reclame la încălţăminte şi îmbrăcăminte, mezeluri şi lactate

Autor: Corina Zamfir 06.10.2017

Prima săptămână a lunii octombrie aduce nou în prime-time reclame la încălţăminte şi îmbrăcăminte, mezeluri şi lactate, în timp ce industria farma (medicamente şi farmacii) are o scădere semnificativă a numărului de spoturi TV, ajungând la 13, faţă de 19 săptămâna trecută.



Prima săptămână a lunii octombrie aduce nou în prime-time reclame la încălţăminte şi îmbrăcăminte, mezeluri şi lactate, în timp ce industria farma (medi­camente şi farmacii) are o scădere semnificativă a numărului de spoturi TV, ajungând la 13, faţă de 19 săptămâna trecută.

Astfel, în fruntea clasamentului reclamelor din prime-time de luni-seară pe cele mai urmărite trei posturi de televiziune din România sunt alimentele şi băuturile cu 34 de reclame, fiind urmate de farma şi retail far­ma, telecom, cos­me­tice şi produse de în­grijire personală, bricolaj, îm­brăcăminte şi încăl­ţă­minte, potrivit datelor ofe­rite de Mediafax Moni­to­ri­zare.