Vicepreşedinte Liberty Global (UPC): Clienţii judecă acum serviciile de internet fix după cât de bine le merge reţeaua Wi-Fi

Autor: Adrian Seceleanu 09.10.2017

Calitatea acoperirii în interiorul întregii gospodării a reţelei fără fir (Wi-Fi) reprezintă acum principalul criteriu după care utilizatorii îşi evaluează furnizorul de internet fix în condiţiile în care obiceiurile clienţilor s-au schimbat dramatic în ultimii ani, echipamentele mobile (smartphone, tabletă, laptop) fiind utilizate din ce în ce mai mult şi acasă.

„Noi cumpărăm Wi-Fi, nu internet fix, asta ne spun acum clienţii”, a declarat în cadrul unei întâlniri cu media Pieter Vervoort, vicepreşedinte pentru produse de conectivitate în cadrul grupului american Liberty Global (LGI), cel mai mare operator de cablu TV şi internet fix din lume şi al treilea furnizor de net fix din România după numărul de clienţi. „Conectivitatea la internet de pe fix sau mobil este pe primul plan acum, este ca oxigenul pentru clienţi. Obiceiurile de consum static al conţi­nutului s-au dus, acum clienţii au un stil de viaţă fluid.”