A pariat pe un business de livrare a apei şi a ajuns la peste 1.000 de clienţi în Bucureşti, Sibiu şi Ilfov

Autor: Mădălina Dediu Panaete 11.10.2017

Nathaniel Geană, 30 de ani, a lucrat aproximativ şase ani într-o companie de îmbuteliere a apei în sistem de water-cooler şi după ce aceasta şi-a schim­bat proprietarul a ho­tărât să înceapă în acest do­meniu propriul busi­ness sub brandul H2On.

„Fiind o piaţă relativ fixă, dar şi saturată de tot ceea ce exista în acel moment pe piaţa din România, am luat decizia de a crea un nou brand pe segmentul  de îmbuteliere a apei în ambalaje de 19 litri. Am identificat elementele lipsă de pe piaţa din România, astfel încât să pătrundem pe o nişă unde nu aveam concurenţă“, spune antreprenorul, care deţine brandul H2On prin intermediul companiei Nisre.