Mâncarea raw câştigă teren: Restaurantele Rawyal vor să se extindă în franciză

Autor: Alina-Elena Vasiliu 11.10.2017
Lanţul de restaurante cu mâncare raw Rawyal a avut anul trecut afaceri de aproape 156.000 de euro cu cele trei unităţi pe care le are în Bucureşti, iar pentru 2017 estimează un business de 170.000 de euro, în creştere cu 10% faţă de 2016. Compania care operează brandul Rawyal este Press Centralis Solutions, iar acum se află în cău­tare de parteneri pen­tru a-şi extinde re­ţea­ua de restau­rante cu noi unităţi în franciză. Investiţia într-un astfel de restaurant este de 8.000 de euro. Despre taxa de fran­ciză şi redevenţa luna­ră, reprezentanţii com­paniei spun că se sta­bi­lesc la mo­mentul po­trivit. Contri­buţia lu­na­ră la bugetul de mar­­keting este de 1.000 de euro, iar du­ra­ta con­trac­tului de fran­ciză se sta­bileşte de comun acord cu parte­nerul, dar nu trebuie să fie mai mică de un an.