Un salariu pe zi în România. Cât câştigă un specialist în marketing sau brand manager de la junior la senior

Autor: Adelina Mihai 16.10.2017

Un candidat care vrea să se angajeze pe o poziţie de spe­cialist marketing sau brand manager într-o com­panie din România primeşte pentru o poziţie de junior un salariu net de 3.500 de lei pe lună, potrivit datelor fur­nizate de firma de recru­tare şi închiriere de forţă de mun­că în regim temportar Temps România.

„Pentru o poziţie de marketing spe­cia­list/ brand manager senior, salariul oferit în piaţă variază între 5.500 şi 6.000 de lei net pe lună. De cele mai multe ori, candidaţii trebuie să fi absolvit o şcoală de specia­li­tate, experienţa repre­zen­tând factorul dife­ren­ţiator. Este însă un tip de profil unde senioritatea este va­li­dată prin proiectele deru­­late, ex­pe­rienţa pe anu­­mite teh­no­logii şi medii de co­mu­nicare. Angajatorii îşi do­resc să identifice atât per­soane creative, deschise, care au abilităţi de orga­nizare şi analiză“, a spus Iu­lia­na Leurent, CEO al Tem­ps.