Marcin Zaborowski, Inglot Cosmetics: Dacă vrei să ai un business mare, neapărat trebuie să fii prezent pe piaţa din România

Autori: Alex Ciutacu , Cristina Roşca 23.10.2017
Brandul polonez de cosmetice Inglot a intrat pe piaţa locală în 2013 cu operaţiuni de distribuţie, iar un an mai târziu a deschis şi primele magazine monobrand, ajungând în prezent la o reţea de şase unităţi, cu alte două în plan pentru a fi deschise.
 
„Dacă vrei să ai un business mare, neapărat trebuie să fii prezent pe piaţa din România. Aşa cum se spune la nivel european, „următorii zece ani sunt ai României“, a spus Marcin Zaborow­ski, director for international outreach and co-operation pentru Inglot Cos­me­tics. El a fost prezent săptămâna trecută la prima ediţie a Forumului Investi­to­rilor în Franciză organizat de Ziarul Financiar împre­ună cu francize.ro.
 
Executivul a mai spus că România este ţara cu cea ai mare creştere eco­no­mi­că şi a consumului din Europa, astfel că nici nu se pune problema să nu iei în con­siderare piaţa locală pentru dezvoltare.
 
Local, brandul este prezent prin in­ter­mediul unui masterfrancizat care con­tinuă să caute parteneri pentru ex­pan­siune, potenţial de dezvoltare existând încă.