Isărescu invocă necesitatea unui nou stadiu de profesionalizare a bancherilor: Multe proceduri nu ţin seama de percepţia clienţilor, de ceea ce se înţelege dincolo de uşa băncii

Autor: Claudia Medrega 26.10.2017
„Când eşti în faţa unor aprecieri deloc pozitive, este imposibil să nu te întrebi: ce spune oare omul obişnuit de modul de lucru al băncilor?“

Guvernatorul BNR Mugur Isărescu le reco­mandă bancherilor să ţină seama de percepţia clienţilor şi să aibă o conduită adecvată şi susţine necesitatea realizării investiţiilor în pregătirea profesională continuă a personalului din bănci. „Băncile trebuie să îşi asume din ce în ce mai mult faptul că formarea şi specializarea profesională continuă a angajaţilor, dar şi menţinerea unei conduite adecvate a acestora sunt priorităţi în strategia de dezvoltare“, a susţinut Isărescu la eveni­mentul „Banking Com­pli­ance Summit“ or­­­ga­­nizat la In­­­sti­tutul Ban­­car Ro­mân. El a arătat că există în bănci numeroase proceduri care nu ţin seama de modul în care privesc lucrurile clienţii, de percepţia lor.