CEO Orange: Am simţit redresarea consumului, clienţii au cumpărat produse premium

Autor: Adrian Seceleanu 27.10.2017

Veniturile totale ale Orange, liderul pieţei locale de tele­fonie mobilă, au crescut în primele 9 luni ale anului cu 9%, la 790 mil. euro, pe fondul creşterii numărului total de clienţi şi al consumului mai mare de servicii de internet mobil, conform datelor comunicate de operator. În al treilea tri­mestru veniturile Orange au avansat cu 10,4%, la 277 mil. euro.

Creşterea consumului s-a resimţit la nivelul industriei de telecom, a comentat rezultatele Liudmila Climoc, CEO al Orange România. „Acest trimestru a fost unul de conso­li­dare pe toate planurile, fie că vorbim despre continuarea investiţiilor în reţea sau despre clienţii care au ales Orange pentru servicii telecom fixe şi mobile. Redresarea consumului a continuat să se resimtă şi în telecom, clienţii Orange îndreptându-se către produse digitale de top, precum smartphone-uri şi obiecte conectate“.

Traficul de internet mobil din România şi-a păstrat rata de creştere, în trimestrul trei acesta dublându-se faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Similar trimestrului doi, traficul 4G a crescut de 3,5 ori în trim. 3 2017 în raport cu aceeaşi perioadă a anului anterior.

Acoperirea reţelei 4G a Orange era de 90,9% din popu­laţie la finele lunii septembrie, în creştere cu 16,6 puncte pro­cen­tuale faţă de anul anterior.