Brandul de pijamale şi halate Sofiaman a ajuns la 15 magazine

Autor: Alina-Elena Vasiliu 16.11.2017
Sofiaman Impex, com­panie care comercia­lizează vestimentaţie pentru casă, estimează afaceri de 3,8 milioane de euro, după ce anul trecut a avut un rezultat de 3,3 milioane de euro. Reţeaua Sofiaman a ajuns la 15 unităţi, dintre care patru în sistem de franciză.

Prezentă în Arad, Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi şi Timişoara, reţeaua Sofiaman vrea să se extindă şi în alte oraşe, precum Braşov sau Sibiu.

Franciza Sofiaman poate fi obţinută în schimbul sumei de 1.000 de euro. Investiţia iniţială într-un magazin Sofiaman este de 12.500 de euro. Francizatul plăteşte apoi o contribuţie lunară la bugetul de marketing de 100 de euro şi o redevenţă de 300 de euro.

Contractul se încheie pe o perioadă de cinci ani.

Sofiaman vinde pijamale, compleuri, halate, cămăşi de noapte atât pentru adulţi, cât şi pentru copii. Colecţiile sunt completate de game de lenjerie intimă şi articole pentru bebeluşi.

Businessul a fost fondat în 1996, la Bacău, de doi antreprenori, Mihai şi Teodora Mihăileasa, iar iniţial compania producea pulovere, urmând ca mai târziu să-şi schimbe domeniul de activitate.