Producătorul Borsec şi Albacher, afaceri de 353 milioane de lei în S1 2017

Autor: Mădălina Dediu Panaete 07.11.2017

Romaqua Group, cel mai mare jucător de pe piaţa băuturilor controlat de antreprenori locali şi liderul pieţei de apă minerală naturală, a încheiat primul semestru cu o cifră de afaceri de 353 de milioane de lei (78,5 mil. euro), în creş­tere cu 5% faţă de perioada simi­lară a anului precedent, arată datele de la Registrul Comerţului.

Astfel, pro­du­că­torul bran­­­­du­rilor Borsec, Al­ba­­cher şi Giusto con­ti­nuă ritmul de creş­tere în­ce­put încă din 2015 şi ar putea încheia un nou an pe plus.

Conform estimă­rilor ZF, com­pania ar putea încheia în acest an cu o cifră de afaceri de peste 730 mil. lei (pes­te 160 mil. euro), după ce anul tre­cut a atins nivelul de 693 mil. lei (154 mil. euro), conform da­telor de la Registrul Comerţului. De altfel, la ju­mă­tatea acestui an, repre­zen­tanţii Rom­aqua estimau că vân­zările compa­ni­ei vor depăşi „cu uşu­rinţă“ 700 de milioane de lei.

Conform celor mai recente date, pro­ducătorul Borsec are circa 2.000 de an­gajaţi care lucrează în fabricile din Bu­cureşti (pentru preforme din plas­tic), Buşteni (pentru Aqua­tique şi Giusto), Borsec (pen­tru bran­dul de apă mi­ne­rală na­tu­rală Bor­sec şi bău­­tu­rile ră­cori­toa­re în re­ci­piente de mici di­men­­siuni Giusto), Stân­ceni (pentru apa Stân­ceni) şi la Lancrăm din Alba (pen­tru be­rile Albacher, Dorfer etc.).