Brandurile Tymbark, Santal şi Tedi au muşcat un sfert din piaţa de sucuri din fructe şi nectaruri

Autor: Mădălina Dediu Panaete 09.11.2017

Consumul de sucuri pe bază de fructe şi nec­taruri a crescut anul trecut cu aproape 5% faţă de anul precedent şi s-a ridicat la 61 de mi­lioane de litri, adică puţin peste 3 litri per ca­pita, arată calculele ZF pe baza datelor de la Asociaţia Europeană a Producătorilor de Su­curi de Fructe (AIJN). Ponderea cea mai ma­re în consum o au nectarurile, de peste 60%. Astfel, consumul a fost pe o pantă ascen­den­tă ca urmare a tendinţei românilor de a se îndrepta către produse mai sănătoase. De altfel, Călin Clej, director de marketing al PepsiCo în regiune, spunea că a observat că în România creşte consumul de băuturi fără zahăr şi al celor cu extract de fruct, românii alegând din ce în ce mai mult produsele considerate ca fiind mai sănătoase.