Peeraj, cel mai puternic grup de francize din modă din România, mizează pe 100 de magazine sub 10 branduri. „Loc de noi nume mai este, însă nume cunoscute care să se poată bate cu cele deja existente.“

Autor: Cristina Roşca 10.11.2017

Grupul de modă Peeraj, cel mai important grup de francize din România pe segmentul de modă, are un portofoliu format din mai mult de zece branduri cu un total de circa 100 de magazine, prag aşteptat să fie atins până la finalul anului.

„Nu m-am gândit niciodată să dezvolt un brand propriu în modă. Este un proces de lungă durată şi piaţa este dificilă, mai exact este o competiţie acerbă. Loc de noi nume mai este, însă nume cunoscute care să se poată bate cu cele deja existente“, spune Sachin Arora, cel care conduce businessul local al Peeraj şi care este de altfel şi unul dintre acţionarii grupului.

Printre brandurile din portofoliu se numără CCC, Pimkie şi Boggi. În acest an două nume noi s-au alăturat - Skechers pe încălţăminte şi A/E Armani Exchange pe modă premium.

Grupul a ter­minat anul trecut cu afaceri de circa 230 mil. lei (51 mil. euro) şi 650 de salariaţi. Cifra de afaceri a crescut cu aproape 50% faţă de anul anterior.

Pentru acest an este bugetat un business de circa 65 de milioane de euro, susţinut şi de expansiune.

Astfel, pentru acest an compania are în plan un total de 10-12 deschi­deri, din care circa jumătate sunt CCC, iar un magazin este Skechers.