Retailerul român PPT Preţuri Pentru Tine îşi mută sediul în clădirea City Offices şi vrea să se extindă pe pieţele externe

Autor: Roxana Rosu 14.11.2017

Compania PPT Preţuri Pentru Tine, cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte şi încălţăminte, fondat în 2006 de patru antreprenori locali, s-a mutat in clădirea de birouri City Offices, situată la intersecţia dintre Şoseaua Olteniţei şi Şoseaua Giurgiului din Bucureşti, aflată în portofoliul Globalworth. 

Procesul de selecţie şi închiriere a noului spaţiu de 1.700 mp a fost coordonat de compania de consultanţă imobiliară Griffes.

Centrul City Offices, situată la intersecţia dintre Şoseaua Olteniţei şi Şoseaua Giurgiului,  a fost proiectat iniţial sub forma unui centru comercial, dar cele două clădiri de birouri conectate au fost transformate ulterior pentru a include spaţii de birouri şi comerciale, în urma unui proces de renovare finalizat la sfârşitul anului 2014.

Clădirea este ocupată în proporţie de peste 70% de chiriaşi precum Vodafone, RCS-RDS sau G2Travel.

”Ne bucurăm că echipa Preţuri pentru Tine a găsit în City Offices spaţiul de lucru de care avea nevoie şi că avem astfel ocazia de a fi alături de aceştia într-un demers ambiţios, care vizează nu doar un nou sediu, ci un pas în planul de dezvoltare al companiei. Ştim cât de mare este impactul unui mediu de lucru plăcut, care să rezoneze cu valorile companiei, asupra motivaţiei, productivităţii şi stării de bine a angajaţilor şi suntem siguri că noul sediu al companiei Preţuri pentru Tine va răspunde exigenţelor lor„, a declarat Ema Iftimie, Head of Leasing Globalworth.

PPT Preţuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte şi încălţăminte, înfiinţat în 2006 de patru antreprenori români. Grupul are peste 1100 de angajaţi şi cea mai extinsă reţea de magazine de profil din ţară, fiind în proces de expansiune regională şi locală.

Retailerul va ajunge la finalul acestui an la 187 de magazine în România, Republica Moldova şi Bulgaria şi se pregăteşte pentru intrarea pe noi pieţe începând cu a doua jumătate a anului 2018. Astfel, sunt vizate alte şase tari – Serbia, Bosnia & Herţegovina, Muntenegru, Albania, Ucraina si Georgia.

“Mutarea sediului companiei noastre în clădirea de birouri City Offices face parte din planul de dezvoltare a grupului, care urmează tendinţele actuale în HR. Am optat pentru spaţii deschise, cu lumină naturală şi un ambient placut”, a declarat Roxana Prisăcariu, Group HR Director.

Griffes este o companie de consultanţă imobiliară fondată în 2016 de Andreea Păun, cu  experienţă de peste 12 ani în domeniul imobiliar (segmentul de birouri) şi comunicare. Printre clienţii asistaţi de Griffes în procesele de dezvoltare sau set-up de operaţiuni în România, se numără compania japoneză de IT Pole to Win, compania japoneză de software NTT Data, compania de IT & outsourcing Wipro Technologies sau operatorul britanic de plăţi PayPoint România.