Christian Tour a avut vânzări de trei milioane de euro pe durata târgului de turism de la Bucureşti. Mai mult de 50% dintre turişti au ales Turcia

Autor: Mădălina Dediu Panaete 19.11.2017
Christian Tour, una dintre cele mai importante companii de turism din România, a înregistrat vânzări de peste trei milioane de euro în cele patru zile ale Târgului de Turism al României, cu 70% mai mult faţă de ediţia din toamna anului trecut a evenimentului găzduit de Romexpo. Astfel, compania a atras peste 7.000 de cumpărători la târg şi în agenţiile din ţară, care şi-au rezervat, în principal, un sejur pentru sezonul estival 2018, dar au cumpărat şi vacanţe de Crăciun în ţară şi în Europa, precum şi pachete de Revelion în destinaţii exotice. „Interesul vizitatorilor a fost mult mai mare decât la ediţiile anterioare ale târgului (…) La finalul primei zile, erau deja rezervate vacanţe în valoare de peste 700.000 de euro”, a declarat Marius Pandel, CEO Christian Tour.