Gian Sharp, şeful companiei de curierat Urgent Cargus: Afacerile au crescut cu 21% în primele nouă luni din an, estimăm că vom depăşi 80 mil. euro. „Preocuparea noastră pentru anul viitor este legată de impredictibilitatea din piaţă.“

Autor: Mirabela Tiron 21.11.2017

Urgent Cargus, al doilea mare jucător din curierat, care a apărut în ur­ma fuziunii Urgent Curier şi Cargus International, ambele prelua­te de fondul de investiţii Abris Capital, şi-a crescut afacerile cu 21% în primele no­uă luni din acest an,  motorul de creş­tere fiind clienţii din comerţul online.

„Am păstrat creşterea cu două cifre şi am finalizat primele nouă luni cu un avans cu 21% faţă de perioada similară a anului trecut. Până la final de an vom depăşi afaceri de 80 de mi­lioane de euro“, a declarat pen­tru ZF Gian Sharp, director ge­neral al companiei de curierat. Urgent Cargus, care are 600 de angajaţi şi 2.000 de curieri, este al doilea jucător de pe piaţa de curierat, evaluată la circa 400 de milioane de euro. Abris Capital, fon­dul de investiţii care con­tro­lează Urgent Cargus şi care a bifat opt achiziţii pe piaţa locală, încearcă să vândă compania Urgent Cargus.  Date­le din piaţă arată că pe lista scurtă a cum­pă­ră­torilor sunt fondul de investiţii Warburg Pincus, Poşta Ungară şi Poşta Austriacă. Valoa­rea tran­zac­ţiei s-ar putea ridica la 150-170 mil.euro. Şeful Urgent Cargus nu a comentat cu privire la poten­ţiala tranzacţie.