Vânzări record de Black Friday pe segmentul de modă online: cel mai mare retailer a vândut produse în valoare de peste 26 mil. lei, plus 50%

Autor: Ioana Nita 21.11.2017
Fashion Days, cel mai mare retailer online de modă de pe piaţa locală, a înregistrat vânzări de 26,2 milioane de lei, fără TVA, plus 50% faţă de anul trecut, în cadrul ediţiei de anul acesta a campaniei de reduceri Black Friday. Campania s-a desfăşurat din seara zilei de 16 noiembrie şi până la finalul zilei de 17 noiembrie.
 
„Shopping pe mobil şi produse de lux la cele mai bune preţuri din an au fost opţiunile clienţilor Fashion Days de Black Friday, când am depăşit toate recordurile sta­bilite anterior. Traficul pe mobil a fost cel mai mare de până acum, numărul de co­menzi plasate s-a situat, de asemenea, la cel mai înalt nivel, iar bugetul clienţilor pen­tru o­biecte vestimentare şi încălţăminte a fost peste aşteptări, semn că românii s-au răs­făţat în această campanie, special gân­dită pentru a le oferi acces la produsele do­rite în cel mai natural mod pentru ei şi la cele mai bune preţuri din an“, a declarat Ro­bert Berza, director general al Fashion Days.