Lidl a deschis cel de-al şaselea magazin din Timişoara şi a ajuns la o reţea de 125 de unităţi

Autor: Laurentiu Cotu 08.12.2017

Retailerul cu profil de discount Lidl, al treilea cel mai mare jucător din comerţul alimentar după valoarea vânzărilor, a deschis cel de-al şaselea magazin din Timişoara şi a ajuns la 215 unităţi pe piaţa locală. Odată cu deschiderea noului magazinului Lidl din Timişoara au fost create 30 de locuri de muncă. Magazinul dispune de o suprafaţă de vânzare de 1.694 de metri pătraţi şi de 124 de locuri de parcare, fiind echipat şi cu o staţie de încărcare pentru automobile electrice, disponibilă clienţilor săi.

Luna trecută, retailerul german a anunţat construirea celui de-al cincilea centru logistic din România, în localitatea Cordun, în apropierea oraşului Roman, noul depozit urmând să asigure aprovizionarea reţelei din zona Moldovei. Compania are depozite şi în Chiajna, Nedelea (lângă Ploieşti), Iernut (lângă Târgu-Mureş) şi Lugoj, centru deschis anul trecut după investiţii de circa 20 de milioane de euro. Deschiderea noului centru logistic va duce la crearea a peste 200 de noi locuri de muncă. Clădirea va avea o suprafaţă construită totală de 45.000 mp pe un teren de 132.000 mp şi va deservi 50 de magazine Lidl din zona de est a ţării.