Retailerii străini vor să aducă branduri noi în România, dar se vor bate pe spaţii pentru că dezvoltatorii anunţă mai puţine deschideri

Autor: Alina-Elena Vasiliu 22.12.2017

Retailerii internaţionali sunt tot mai interesaţi de România şi au în plan să aducă mai multe branduri pe piaţa locală. Provocarea constă însă în procesul de identificare a locurilor în care pot inaugura noi magazine, în condiţiile în care pentru 2018 sunt anunţate puţine livrări de malluri.

„Observăm o atenţie din ce în ce mai sporită a retailerilor internaţionali din toate segmentele în a deschide operaţiuni pe piaţa locală şi cu siguranţă în următoarea perioadă vom vedea o serie de branduri noi, fapt ce va face competiţia din ce în ce mai acerbă. Datorită acestui lucru, credem că în 2018 va fi o provocare pentru retaileri să îşi atingă ţintele de deschideri, ţinând cont şi de stocul scăzut de livrări anunţat, dar şi să îşi majoreze cota de piaţă pe segmentele pe care activează“, spune Bogdan Marcu, partner, retail agency, Cushman & Wakefield Echinox.