Platforma online americană de cazare Booking.com vrea să-şi dezvolte businessul în România

Autor: Ioana Nita 04.01.2018

Booking.com, platforma pentru rezervări online de cazare parte a grupului american Priceline Group, caută în prezent un account manager pentru biroul din România care să dezvolte în continuare businessul pe plan local, potrivit reţelei profesionale de socializare LinkedIn.

Grupul american a deschis subsidiara din România în primăvara lui 2013, iar la finalul anului trecut echipa locală număra în medie 20 de persoane, la fel ca şi în 2015. Persoana căutată trebuie să aibă experienţă de minimum 2 ani pe o funcţie de account manager, să cunoască limba engleză la nivel avansat atât vorbit, cât şi scris şi să fie dispusă să călătorească peste 50% din timp.

Aceasta va fi responsabilă de gestionarea businessului local, evaluând caracteristicile şi tendinţele de pe piaţă, precum şi principalele motoare de creştere şi să identifice şi să menţină relaţia cu partenerii din România. Din 2013 până în prezent, numărul proprietăţilor din România listate pe platforma booking.com a ajuns de la peste 2.000 la aproape 10.000. 

Astfel, în decurs de 4 ani, grupul american şi-a majorat veniturile de pe plan local de aproape 2,5 ori, de la 3 milioane lei în 2013 la peste 7,3 milioane lei în 2016, conform datelor raportate la Ministerul de Finanţe. De asemenea, profitabilitatea businessului local a crescut de 9 ori în perioada 2013-2016, de la circa 200.000 lei, la 1,9 milioane lei.