O agenţie britanică de publicitate a dat în judecată Uber pentru facturi neplătite de milioane de dolari

Autor: Ioana Nita 05.01.2018

Start-up-ul american Uber Technologies, care le pune la dispoziţie utilizatorilor de smartphone-uri un serviciu de transport alternativ taxi-urilor, a fost dat în judecată de o firmă de publicitate din Marea Britanie pentru facturi de milioane de dolari pe care compania de tehnologie nu le-a plătit, scrie Reuters.

Fetch Media Ltd a dat în judecată Uber marţi în aceeaşi curte federală din California, unde Uber a dat în judecată Fetch Media în luna septembrie, acuzând agenţia de publicitate pentru facturarea unor reclame inexistente şi frauduloase.

Pe 22 decembrie, Uber a renunţat însă voluntar la acuzaţii, dar două săptămâni mai târziu cazul a fost reluat. Frauda publicitară, cunoscută şi ca „fraudă click”, este o problemă recurentă în publicitatea online, care apare atunci când programe automatizate „mimează” utilizatori legitimi care fac click pe reclame.