Marin Anton, un fost secretar de stat la Transporturi, acuzat că a luat mită de 5,3 mil. euro pentru noul terminal de la Otopeni. Compania care a construit terminalul a fost Romairport, din grupul italian Astaldi

Autori: Mirabela Tiron , Ştefan Stan 09.01.2018
♦ „Comision” de 3,5% din valoarea contractului pentru noul terminal de la Otopeni ♦ Compania multinaţională care a plătit comisionul de 5,3 milioane de euro este „martor” în dosarul în care Anton Marin este inculpat ♦ Noul terminal de la Otopeni a fost construit de Romairport, companie parte din grupul italian Astaldi ♦ DNA nu menţionează numele companiei internaţionale implicate în dosar.
 
Anton Marin, fost secretar de stat în cadrul Ministerului Transporturilor în perioada 2009-2010, care avea în coordonare activitatea Companiei Naţionale „Aeroportul Internaţional Henri Coandă-Bucureşti”, a fost trimis în judecată de procurorii Direcţiei Naţionale Anticorupţie pentru că ar fi luat mită peste 5,3 milioane de euro, potrivit unui raport al DNA.