Ikea încalcă toate ”regulile” reclamelor şi vine cu o idee promoţională total nonconformistă: cel mai nou pliant este un test de sarcină

Autor: Alex Ciutacu 11.01.2018

„Urinarea pe această reclamă îţi poate schimba viaţa”, promite Ikea într-o campanie inedită de marketing, valabilă pentru reclamele în print. Poate fi prima dată în istoria advertising-ului când o companie abordează o astfel de campanie, potrivit Bloomberg.

Campania presupune teste de sarcină integrate în ediţia print a revistei suedeze pentru femei Amelia.

Reclama este dezvoltată în asociere cu  firma suedeză de publicitate Akestam Holst. Femeile sunt încurajate să aplice urină pe hârtie. Dacă sunteţi însărcinată? Nu apar linii roşii sau albastre. În schimb, apre un nou preţ cu 50% redus pentru pătuţul de copii din reclamă.

Proiectul a fost dezvoltat şi cu ajutorul Mercene Labs, care creează diverse suprafeţe şi materiale pentru mai multe industrii. În acest caz, un strat de material a fost aplicat pe desenul unei cutii de pe pagina de reclamă, aceea fiind zona pe care trebuie aplicată urina