Chocolissimo: Peste 2 ani vânzările online vor genera 40% din venituri. "Numărul comenzilor online este în continuă creştere, rata fiind de peste 50%.“

Autor: Ioana Nita 15.01.2018
Chocolissimo, brandul de origine poloneză administrat în regim de franciză pe plan local de compania Savorisa SRL, mizează pe creşterea ponderii vânzărilor online în total venituri la 40% în decurs de doi ani, în condiţiile în care comenzile realizate pe internet cresc de la lună la lună.
 
Anul trecut, online-ul a generat circa 18-20% din totalul veniturilor înregistrate de Chocolissimo în România, estimarea cifrei de afaceri pentru 2017 ridicându-se la 2,3 mi­lioane lei.
 
„Până în 2020 ne propunem să creştem procentul veniturilor generate de vânzările online la 40%. Numărul comenzilor online este în continuă creştere, rata fiind de peste 50%“, a declarat Aura Oprea, acţionar al companiei Savorisa. Aceasta administrează businessul Chocolissimo pe plan local de trei ani, brandul de ciocolată mai fiind prezent pe încă 13 pieţe din Europa.