Acţionarii retailerului de modă C & A tatonează vânzarea către investitori chinezi. Pe piaţa locală consolidarea businessului a început în 2017

Autor: Cristina Rosca 17.01.2018

♦ Grupul C & A, al treilea cel mai important retailer de modă din România, a tras frâna  în 2017 în ceea ce priveşte expansiunea pentru prima dată de la intrarea pe piaţă ♦ Executivii brandului spun că a fost vorba de o consolidare a businessului care numără aproape 40 de magazine.

Grupul C & A a intrat pe piaţa locală în 2009 şi s-a extins constant până în 2016 astfel că a ajuns la o reţea de aproape 40 de magazine şi la afaceri de 375 de milioane de lei în 2016, ultimul an pen­tru care există date publice. După valoarea busi­nes­sului, olandezii sunt jucătorul ce ocupă ulti­ma poziţie pe podium, după Inditex (pro­prie­tarul Zara) şi H &M. Anul tre­cut a fost primul de la intrarea pe piaţă când grupul nu a inau­gurat nicio unitate nouă, conform datelor ZF.