Acţionarii retailerului de modă C & A tatonează vânzarea către investitori chinezi. Pe piaţa locală consolidarea businessului a început în 2017
♦ Grupul C & A, al treilea cel mai important retailer de modă din România, a tras frâna în 2017 în ceea ce priveşte expansiunea pentru prima dată de la intrarea pe piaţă ♦ Executivii brandului spun că a fost vorba de o consolidare a businessului care numără aproape 40 de magazine.
Grupul C & A a intrat pe piaţa locală în 2009 şi s-a extins constant până în 2016 astfel că a ajuns la o reţea de aproape 40 de magazine şi la afaceri de 375 de milioane de lei în 2016, ultimul an pentru care există date publice. După valoarea businessului, olandezii sunt jucătorul ce ocupă ultima poziţie pe podium, după Inditex (proprietarul Zara) şi H &M. Anul trecut a fost primul de la intrarea pe piaţă când grupul nu a inaugurat nicio unitate nouă, conform datelor ZF.