Copos se pregăteşte să ducă lanţul de cofetării ANA Pan peste hotare după o creştere de 16% în 2017

Autor: Mirabela Tiron 22.01.2018

Lanţul de cofetării ANA Pan, dezvoltat de familia Copos la începutul anilor ’90, a finalizat anul trecut cu afaceri de 25,5 milioane de lei, în creştere cu 16% faţă de anul anterior, şi estimează pentru anul viitor un avans similar, potrivit oficialilor companiei.

„Am continuat şirul deschiderilor magazinelor ANA Pan cu un shop (magazin-n.red.) pe Splaiul Independenţei şi un altul în Militari Shopping (o investiţie de 100.000 de euro-n.red.), două zone în care nu eram prezenţi. În acelaşi timp am renovat înainte de Crăciun shopul nostru flagship din Radu Beller (...). Odată cu renovarea magazinului din Beller am înregistrat creşteri în vânzări de 30%“, a declarat pentru ZF Cătălin Metehău, directorul general al companiei. Lanţul a ajuns la 20 de magazine cu unitatea din Militari Shopping Center, din care cinci sunt în supermarketurile Mega Image din Capitală. 

Cătălin Metehău, directorul general al companiei