Restructurare din temelii la Carrefour: în următorii cinci ani pariurile vor fi online-ul, proximitatea şi cash & carry

Autor: Cristina Roşca 24.01.2018

♦ Aceste mutări vin în contextul în care în presa internaţională au apărut informaţii potrivit cărora Carrefour negociază vânzarea grupului către gigantul Amazon.



Grupul francez Carrefour, un gigant cu afaceri anuale de peste 88 mld. euro, a anunţat un plan de transformare a busi­nessului până în 2022, plan ce vi­zează conce­die­rea a câtor­va mii de sala­riaţi, închi­de­rea a câteva sute de unităţi şi vânzarea unor active nonstra­tegice în valoare de circa jumă­tate de miliard de euro. Planul retailerului fran­­cez, ce poartă numele de „Carrefour 2022“ pen­tru că vizează următorii cinci ani, are în centrul său „o dez­voltare profitabilă“. Astfel, investiţiile vor fi îndreptate către „proiectele genera­toa­re de valoare şi către formatele cu potenţial de creştere“.