Kik, unul dintre cele mai puternice branduri de modă din Germania, cu 3.400 de magazine în 16 ţări, face primii paşi pe piaţa românească

Autor: Cristina Roşca 25.01.2018

♦ Discounterul german de modă Kik se află deja între cele mai mari cinci branduri de modă din Ungaria şi Cehia, iar acum îşi pregăteşte intrarea în România ♦ Grupul şi-a înfiinţat filială locală şi a adus jumătate de milion de euro la capitalul societăţii, un prim pas pentru dezvoltarea locală.

Kik este un brand aflat în portofoliul gigantului ger­man Tengelmann, grup care nu este străin de piaţa locală, fiind pre­zent anterior cu două branduri Plus Discount (lanţ de magazine preluat de Lidl în 2011) şi OBI (retailer de bricolaj care s-a retras de pe piaţă pentru că înregistra pierderi). Magazi­nele OBI au ajuns în mâinile altor retaileri – kika, Hornbach şi Jumbo.