Interviu Miroslav Majoros, CEO: Telekom România a început să folosească roboţi pentru automatizarea unor procese
Telekom România, cel mai mare grup de comunicaţii fixe şi mobile de pe piaţă, a început să utilizeze „roboţi“ software pentru automatizarea unor procese şi va continua să facă paşi în această direcţie ca parte a strategiei companiei de simplificare a procedurilor şi portofoliului de produse.
„Am lansat deja în exploatare roboţi, sunt câţiva în funcţiune şi vrem să extindem semnificativ utilizarea lor în acest an, în arii precum cea financiară şi de contabilitate“, a declarat într-un interviu pentru ZF Miroslav Majoros, slovacul care a preluat în urmă cu doi ani conducerea grupului cu afaceri de aproape 1 miliard de euro pe an.
Utilizarea roboţilor software este gestionată de o nouă unitate unde sunt concentrate toate activităţile legate de digitalizare. Grupul are ca obiectiv ca într-un termen de doi ani de zile să finalizeze reaşezarea portofoliului de produse după o structură mai simplă, care să determine astfel şi o simplificare a proceselor, procedurilor şi proceselor interne care să le permită clienţilor şi partenerilor să lucreze mai simplu cu grupul. „Este nevoie de aproximativ doi ani pentru a migra toţi clienţii pe aceeaşi platformă, astfel că eu sper că în doi ani de zile vom vedea un nou Telekom, reconstruit.“