Mega Image: Mărcile private contribuie cu 25% la totalul businessului, dar au potenţial să ajungă la 30%
Autor:
Cristina Roşca
26.01.2018
♦ Cifra de afaceri a retailerului a sărit de pragul de un miliard de euro în 2017 după un galop de două cifre.
Retailerul belgiano-olandez Mega Image vinde în România mărci private în valoare de circa 250 de milioane de euro, potrivit estimărilor ZF pe baza datelor oferite de companie. Lanţul de magazine are mai multe mărci private, unele internaţionale (365 sau Delhaize), iar altele locale (Gusturi Româneşti).
„În ceea ce priveşte mărcile private, lucrăm pe toate nivelurile de preţ şi calitate pentru că vrem să acoperim toate nevoile clienţilor. Avem produse pe segmentul de bază, pe cel mediu şi pe cel premium. Cred că aceste produse sunt un important factor de diferenţiere pentru noi“, a declarat recent într-un interviu ZF Vassilis Stavrou, directorul general al lanţului.