Vodafone România raportează pentru trimestrul încheiat la 31 decembrie 2017 o creştere de 2,2% a veniturilor din servicii, la 182 mil. euro

Autor: Cristina Bellu 01.02.2018

Vodafone România, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă, a obţinut în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2017 o creştere de 2,2% a veniturilor din servicii, la 182,3 milioane de euro comparativ cu perioada similară a anului precedent.

Numărul total de clienţi la finalul lui decembrie a fost de 9.944.595, în creştere cu 5,2% faţă de aceeaşi perioadă din 2016, din care 9.221.666 sunt utilizatori ai serviciilor mobile

La 31 decembrie 2017, abonaţii serviciilor mobile reprezentau 40% din baza totală de clienţi ai serviciilor mobile Vodafone România, iar utilizatorii cartelei Vodafone, 60%, comparativ cu 41%, respectiv 59%, proporţiile înregistrate în aceeaşi perioadă a anului 2016.

În acelaşi timp, consumul de date mobile a crescut cu 71%.

„Ultimele trei luni ale anului 2017 au adus o creştere puternică a bazei de clienţi, pe fondul creşterii ratei de penetrare a smartphone-urilor, în special pe segmentul clienţilor de servicii 4G, care s-a extins cu 50% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.”, spune Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.