Turcii de la Koton se extind cu un magazin în outletul Fashion House din Capitală

Autor: Cristina Bellu 05.02.2018

Retailerul turc Koton, prezent pe piaţa locală cu magazine în Bucureşti, Timişoara, Iaşi, Ploieşti şi Constanţa, a închiriat o suprafaţă de 833 de metri pătraţi în cadrul outletului Fashion House din Capitală.

”(...) Piaţa românească este foarte promiţătoare pentru segmentul de outlet-uri şi suntem siguri că există loc pentru noi proiecte interesante”, explică Brendon O’Reilly, Managing Director al Fashion House Group.

Brandul Koton a intrat pe piaţa din România în 2007 şi a deschis primul magazin în Bucureşti Mall, primul mall din România. Compania activează pe segmentul mass-market, un segment larg unde se bate cu branduri precum Zara, H&M, Reserved şi altele.

În afară de retailerul turc, în cadrul Fashion House au mai deschis magazine TinaR şi Exclusive VN care au preluat 173, respectiv 148 de metri pătraţi.

În plus, Enghlish Home a închiriat 131 de metri pătraţi. Adiţional stilului său britanic, English Home oferă produse pentru dormitoare, băi, bucătării şi sufragerii.

Fashion House Outlet Centre Bucureşti a fost inaugurat în 2008 în cadrul parcului comercial West Park Retail şi reprezintă primul centru comercial de tip outlet din România, fiind dezvoltat de către Fashion House Group, parte a Liebrecht & wooD Group.

Mixul de chiriaşi ai proiectul care dispune de peste 15.500 de metri pătraţi de suprafaţă închiriabilă include branduri precum Puma, Adidas, US Polo, Champion, Stefanel, Collective, Mango, Kenvelo, Tom Tailor, Benvenuti, Il Passo, Ecco, Camel Active, Diesel, Lee Cooper, Guess, Napoleoni, TED’s Coffee, Lacoste & Gant, Desigual, Triumph, Levi’s, Motor Jeans, Casa Convenienza şi mulţi alţii.