Dacia începe să se uite spre online: „Economia se schimbă, consumatorul se schimbă“

Autor: Bogdan Alecu 07.02.2018

Vânzările online de maşini, sau cel puţin comandarea acestora urmată de o vizită în showroom ar putea prinde avânt în viitor, în condiţiile în care Dacia analizează tot mai mult această posibilitate.

„Cu seria limitată de 100 de maşini Duster ce puteau fi re­zervate online am dorit să testăm piaţa. Economia se schimbă, consumatorul se schimbă. Dorim să livrăm mo­dele de business şi de cumpărare cât mai apropiate de aş­tep­tările clientului. Există o evidentă disponibilitate pen­tru achi­ziţiile online. Dacă vor mai fi şi altele, strategia urmează a fi stabilită. Mediul digital este unul care faci­li­tează foarte mult legătura cu consumatorul şi răspunde foarte bine pozi­ţionării Dacia de a face lucrurile cât mai sim­ple şi accesibile clientului. Iar mediul digital este un shortcut important“, explică Ionuţ Gheorghe, directorul de marketing al Dacia.

În decembrie marca autohtonă a scos la vânzare printr-o pagină specială o ediţie limitată la 100 de unităţi a noului Duster. Aceasta putea fi comandată online, iar clientul selecta la ce dealer să-i fie livrată maşina, iar acestea au fost vândute în aproximativ o săptămână.

„Noul Duster a crescut semnificativ traficul de show­room cum nu a mai existat de ceva vreme. Este un interes foarte mare şi care s-a tranformat în comenzi. Primele luni sunt cele în care versiunile de top atrag clienţii. Am intrat pe un trend în care Duster îşi continuă ascensiunea şi clienţii doresc versiuni cât mai bine echipate“, a explicat Ionuţ Gheorghe.