Producătorul de lactate Milkcom din Covasna încearcă să reducă ponderea mărcilor private din producţie. „Marca privată te duce într-o zonă în care nu te cunoaşte clientul.“

Autor: Roana Rotaru 19.02.2018

pania Producţie Milkcom din judeţul Covasna, o fabrică de lactate deţinută de doi antreprenori, a produs şi vândut anul trecut 3.000 de tone de caşcaval, brânzeturi, smântână şi lapte, ajungând la vânzări totale de peste 3,4 mil. euro în 2017, cu circa 10% mai mult faţă de anul precedent, potrivit reprezentanţilor companiei. „Am o avut o creştere de 10% a cifrei de afaceri în 2017, cel puţin atât era în noiembrie 2017, faţă de anul precedent, datorită creşterii producţiei. Marja de profit nu va fi însă mai mare. Laptele - materia primă - s-a scumpit cu 15-20% din vara anului 2016 până în vara anului 2017. Ne-a afectat şi scum­pirea curentului, a combusti­bilului, diferenţele de curs valutar şi bulver­sa­rea fiscală“, a declarat pentru ZF Adrian Broanar, unul dintre cei doi acţionari români ai fabricii de lactate Producţie Milkcom din judeţul Covasna.