Afacerile grupului Floria au crescut cu 70% în 2017, la 17 milioane de lei. Businessul online a generat peste 30% din venituri

Autor: Ioana Nita 01.03.2018

♦ Businessul online Floria.ro a înregistrat un avans de 20% în 2017, până la 5,6 milioane de lei, motorul creşterii fiind în principal optimizarea canalelor de marketing.



Grupul Floria, specializat în distribuţia şi comercializarea de flori şi aranjamente flo­rale, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri consolidată de 17 mil. lei, cu 70% mai mare comparativ cu 2016, creşterea fiind generată atât de avansul businessului online – Floria.ro, cât şi al celui offline – reţeaua proprie de florării şi depozitul en-gros care are şi componentă de online prin intermediul unei platforme online dedicate B2B.

Peste 30% din afacerile grupului Floria înregistrate anul trecut au fost generate de magazinul online Floria.ro, administrat de compania Floria Network SRL.  Aceasta a obţinut anul trecut venituri de 5,6 milioane lei, în creştere cu 20% faţă de 2016, avansul fiind rezultatul investiţiilor în marketing pentru atragerea de clienţi noi şi fidelizarea celor existenţi. Astfel, florăria online a reuşit să obţină cu 20% mai multe comenzi în 2017 comparativ cu anul precedent. „20% este creşterea constantă pe care o targetăm de la an la an, care să permită dezvoltarea sănătoasă a afacerii. Floria.ro este deja un business matur, de câţiva ani este lider de piaţă, iar obiectivul este creşterea intensivă, strategică, prin consolidarea brandului şi a poziţiei pe piaţă. Motorul dinamicii pozitive din 2017 a fost creşterea numărului de comenzi prin optimizarea fiecărui canal de marketing care aduce clienţi, direct sau indirect, precum şi fidelizarea clienţilor”, a declarat pentru ZF Marina Popescu, director general al Floria.ro.