Daniel Mischie, CEO al City Grill: Ne gândim să mergem în provincie cu brandul Hanu’ Berarilor

Autor: Cristina Roşca 02.03.2018

Grupul de restaurante City Grill, ce cuprinde mai multe branduri în portofoliu, tatonează extinderea în pro­vincie, în marile oraşe din ţară.

„Am bugetat pentru acest an deschiderea a două unităţi. Una dintre ele va fi sub brandul Hanu’ Berarilor, mo­tiv pentru care căutam activ spaţii corespunzătoare sau posibile achiziţii. Luăm în calcul să facem primul pas în afara Bucureştiului, iar brandul cu care să mergem către alte oraşe să fie Hanu’ Berarilor. Ne uităm la spaţii şi posibili parteneri în Cluj, Oradea, Timişoara, Braşov sau Constanţa, oraşele mari cu dezvoltare puternică“, spune Daniel Mischie, CEO al grupului.

Restaurantele istorice Caru’ Cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescăruş şi Hanu’ Berarilor contribuie cu circa 60% la businessul de 34 mil. euro al grupului City Grill care mai cuprinde şi reţelele Trattoria Buongiorno şi City Grill.

Despre acest an, executivul român spune că a început mai bine decât 2017 datorită vremii, care a fost mai caldă faţă de debutul anului trecut. Având în vedere temperaturile din ultimele zile însă, primul trimestru se va situa aproximativ la acelaşi nivel cu anul trecut.

„Industria ospitalităţii este meteosensibilă, vremea foarte rece reduce intenţia publicului de a ieşi din casă sau din birou pentru a lua masa. Pentru acest an am bugetat o creştere similară cu cea înregistrată în 2017, de peste 10%.“