Retailerul online de modă FashionUP şi-a crescut afacerile cu 40% în 2017, la peste 30 milioane de lei

Autor: Ioana Nita 13.03.2018

♦ Valoarea medie a unei comenzi a fost de 250 lei, cele mai vândute produse fiind rochiile, gecile, genţile şi încălţămintea.



FashionUP, unul dintre prin­cipalii retaileri online de modă de piaţa locală, a înre­gistrat în 2017 o creştere anuală a cifrei de afaceri de 40%, ajungând astfel să depăşească pra­gul de 30 milioane lei (circa 6,5 milioane euro). Creşterea a fost generată de diversificarea modelului de business, retailerul online introducând campanii de tip flash sale şi extinzându-şi gama de produse şi branduri din portofoliu. Totodată, anul trecut FashionUP a intrat şi pe piaţa din Italia prin achiziţia platformei online PiuStyle.com, care a facilitat accesul companiei către noi furnizori şi diversificarea portofoliului de branduri.

„Cifra de afaceri de anul trecut a fost de peste 30 milioane de lei, cu o creştere de 40% faţă de 2016. Diversificarea modelului de business prin adăugarea campaniilor de tip flash sale şi îmbunătăţirea portofoliului de produse şi branduri cu peste 20% sunt principalii factori care au determinat această creştere”, a declarat pentru ZF Mira Anghelescu, directorul de operaţiuni din cadrul FashionUP.