Raed Arafat critică dur un produs folosit de o mulţime de români, după ce a văzut o reclamă la metrou. „Nu mai promovaţi aceste aparate ale morţii”

Autori: Silviu Bănilă , Gândul 19.03.2018

Raed Arafat, şeful Departamentului pentru Situaţii de Urgenţă, a criticat dur pe Facebook ţigările electronice, după ce a văzut o fotografie cu o reclamă la metrou, în care o companie promovează „fumatul fără fum”.

Duminică, Raed Arafat şi-a manifestat nemulţumirea faţă de reclama agresivă la ţigările electronice, într-o postare pe Facebook:

„Văzând poza recentă a unei staţii de metrou din capitală, împânzită cu reclame care promovează fumatul, nu pot să nu subliniez următoarele aspecte:

În ultimii ani, pe plan mondial, s-a câştigat teren faţă de ofensiva fabricanţilor şi a comercianţilor de tutun. Am reuşit să interzicem reclamă la produsele de tutun şi promovarea acestora în spaţiul public, protejând în mod deosebit copiii şi generaţiile tinere; am reuşit să interzicem fumatul în spaţiile publice, iar directivele Europene continua să apară cu măsuri din ce în ce mai consistente împotriva acestui pericol public. 

Reclame agresive pentru „fumatul fără fum”

Din păcate nu putem să nu observăm în ultimele luni revenirea ofensivei mediatice a comercianţilor de tutun prin reclame agresive pentru “fumatul fără fum” folosind sisteme de încălzire a ţigărilor care conţin tutun.

 

Citiţi continuarea articolului pe Gândul.info