Andreea Ioniţă pleacă de la Orange la compania energetică E.ON, pe poziţia de chief digital & strategy officer

Autor: Adrian Seceleanu 20.03.2018

Ea va fi membră în board şi va coordona diviziile de IT, digitalizare, strategie şi analiza comportamentului clienţilor în cadrul jucătorului cu afaceri de peste 1 mld. euro.



Andreea Ioniţă, director de strategie şi program mana­ge­ment şi membru din anul 2013 în boardul Orange, liderul pieţei de telefonie mobilă şi una dintre cele mai mari companii locale, va prelua la jumătatea lunii aprilie poziţia de chief digital & strategy officer în cadrul subsidiarei locale a gigantului german din energie E.ON, au declarat pentru ZF surse din industria de telecom.
 
Ea va intra în boardul (comitetul exe­cutiv) al E.ON, jucător cu afaceri anuale de pes­te 1 miliard de euro, şi va coordona divi­ziile de IT, customer insights, digital şi stra­tegie / fu­ziuni şi achiziţii, fiind respon­sabilă de de­fi­nirea strategiei companiei pe termen lung, a pro­iectelor strategice, analiza com­porta­­men­tului clienţilor, a programelor de digi­talizare şi IT. Formal, ea va prelua noua funcţie la E.ON la jumătatea lunii aprilie.
 
În cei cinci ani petrecuţi la Orange România, An­dreea Ioniţă a contribuit la definirea proceselor strategice ale companiei şi a jucat un rol major într-unul dintre cele mai im­portante proiecte derulate de operator, res­pectiv intrarea pe piaţa de servicii conver­gente fix-mobil. Ea a coordonat proiectul şi a făcut parte din echipa de negociere a contractului de wholesale  cu grupul Telekom România, care a oferit companiei Orange acces la reţeaua de optică a Telekom din mediul urban. Mandatul de la Orange a fost unul discret, Andreea Ioniţă participând de-a lungul celor cinci ani la puţine evenimente sau conferinţe ale indus­triei, una dintre puţinele sale apariţii fiind la ediţia de anul trecut a conferinţei ZF Mobilio.