Andreea Ioniţă pleacă de la Orange la compania energetică E.ON, pe poziţia de chief digital & strategy officer
Autor:
Adrian Seceleanu
20.03.2018
Ea va fi membră în board şi va coordona diviziile de IT, digitalizare, strategie şi analiza comportamentului clienţilor în cadrul jucătorului cu afaceri de peste 1 mld. euro.
Andreea Ioniţă, director de strategie şi program management şi membru din anul 2013 în boardul Orange, liderul pieţei de telefonie mobilă şi una dintre cele mai mari companii locale, va prelua la jumătatea lunii aprilie poziţia de chief digital & strategy officer în cadrul subsidiarei locale a gigantului german din energie E.ON, au declarat pentru ZF surse din industria de telecom.
Ea va intra în boardul (comitetul executiv) al E.ON, jucător cu afaceri anuale de peste 1 miliard de euro, şi va coordona diviziile de IT, customer insights, digital şi strategie / fuziuni şi achiziţii, fiind responsabilă de definirea strategiei companiei pe termen lung, a proiectelor strategice, analiza comportamentului clienţilor, a programelor de digitalizare şi IT. Formal, ea va prelua noua funcţie la E.ON la jumătatea lunii aprilie.
În cei cinci ani petrecuţi la Orange România, Andreea Ioniţă a contribuit la definirea proceselor strategice ale companiei şi a jucat un rol major într-unul dintre cele mai importante proiecte derulate de operator, respectiv intrarea pe piaţa de servicii convergente fix-mobil. Ea a coordonat proiectul şi a făcut parte din echipa de negociere a contractului de wholesale cu grupul Telekom România, care a oferit companiei Orange acces la reţeaua de optică a Telekom din mediul urban. Mandatul de la Orange a fost unul discret, Andreea Ioniţă participând de-a lungul celor cinci ani la puţine evenimente sau conferinţe ale industriei, una dintre puţinele sale apariţii fiind la ediţia de anul trecut a conferinţei ZF Mobilio.