Retailerii de încălţăminte şi-au făcut loc printre medicamente şi alimente în topul celor mai difuzate reclame

Autor: Simona Tatu 24.03.2018

Retailerii de încălţăminte Deich­mann şi Hervis s-au promovat luni seară cu spoturi pe trei dintre cele mai urmărite posturi locale de televiziune. Totuşi, în fruntea clasamentului re­clamelor din prime-time rămân în continuare alimentele şi băuturile, industria farma şi retailul farma, potrivit datelor oferite de Mediafax Monitorizare.

Săptâmăna aceasta aduce nou în prime-time reclame la încălţăminte, retailerii Deichmann şi Hervis fiind pre­zenţi pe TV cu trei reclame la încăl­ţă­minte. Retailerul de încălţăminte Deich­mann, parte a grupului german cu ace­laşi nume, a încheiat anul 2016 cu afaceri de 380,5 milioane de lei, în creştere cu 16% faţă de anul 2015. Reţeaua de magazine de pe plan local a vândut 3,2 milioane de perechi de încălţăminte în 2016.