Andrea Rossini, fostul director comercial consumer al Vodafone. Nu ne-a lipsit fixul în ultimii 5 ani, am urcat pe cel mai mare val din piaţă: datele mobile

Autor: Adrian Seceleanu 23.03.2018

♦ În subsidiar, Vodafone a lucrat şi la infrastructura de fibră optică şi la capabilităţile de IT, astfel că are fundaţia pentru a intra în viitor în lupta pe pachete fix-mobil. De la mai puţin de 2 milioane de clienţi cu smartphone, Vodafone are acum aproape 7 milioane din 9.



Decizia Vodafone de a nu lansa teste cu pachete fix-mobil, aşa cum au făcut alţi jucători, i-a permis companiei să joace pe terenul pe care este „cea mai puternică“ şi să urce în ultimii 5 ani pe „cel mai mare val“ de creştere de pe piaţă - serviciile de internet mobil, a căror explozie a tras în sus întreaga industrie şi care a ajutat subsidiara grupului britanic de comunicaţii să crească an de an.

„Nu aş spune că a fost dificil să nu avem pachete fix-mobil, pentru că am jucat pe tere­nul unde noi suntem puternici. Principala sur­să de creştere la nivel de industrie a fost internetul pe segmentul de telefonie mobilă, adopţia datelor mobile în aceşti ani. Cred că în aceşti ani am fost sus pe cel mai mare val de pe piaţă“, a declarat într-un inter­viu pentru ZF italianul Andrea Rossini, care a condus timp de 5 ani, până la finele lunii februarie, divizia comercială consumer a celui de-al doilea jucător de pe piaţă.