Distribuitorul de plăci ceramice Pazo Group: Simţim presiunea importurilor din Rusia, China, India

Autor: Alina-Elena Vasiliu 27.03.2018
Distribuitorul de plăci cera­mi­ce şi obiecte sanitare Pazo Group, care vin­de pe piaţa locală pro­duse im­por­ta­te din Italia şi Spania, spune că se con­frun­tă cu o com­petiţie in­ten­să din par­tea dis­tri­buitorilor de pro­duse adu­se din China şi India, la preţuri mai mici. „Noi nu importăm decât din Italia - în prin­ci­pal, şi Spania - secun­dar, dar simţim pre­siunea im­por­tu­ri­lor din ţări pre­cum Rusia, China, India. Încer­căm să transmitem clien­ţi­lor ideea că un produs italienesc de 11 euro pe metru pătrat oferă mai mul­te garanţii faţă de unul de 7 euro pe metru pătrat“, spune Cosmin Păun, directorul executiv al Pazo Group. Cosmin Păun a devenit uni­cul acţionar al Pazo Group, după ce a cumpă­rat ac­ţiu­nile deţi­nute de Lucian Azoi­ţei, fos­tul său parte­ner de busi­ness, care s-a re­tras din această afa­cere pentru a se dedica inte­gral dez­vol­tărilor imo­bi­liare. Lucian Azoiţei de­ţine com­pa­nia de dez­vol­tare imo­biliară Forty Manage­ment & Invest­ments, care a con­struit un bloc de apar­ta­mente în zona Basarab din Bucureşti şi vrea să demareze şi alte proiecte rezidenţiale în Capitală. Pazo Group a avut în 2017 afaceri de 1,8 milioane de euro, în uşoară creştere faţă de anul anterior. Pazo distribuie plăci ceramice, parchet şi obiecte pentru baie sub brandurile Marazzi, Bisazza, Berti şi altele.