Distribuitorul de plăci ceramice Pazo Group: Simţim presiunea importurilor din Rusia, China, India
Autor:
Alina-Elena Vasiliu
27.03.2018
Distribuitorul de plăci ceramice şi obiecte sanitare Pazo Group, care vinde pe piaţa locală produse importate din Italia şi Spania, spune că se confruntă cu o competiţie intensă din partea distribuitorilor de produse aduse din China şi India, la preţuri mai mici.
„Noi nu importăm decât din Italia - în principal, şi Spania - secundar, dar simţim presiunea importurilor din ţări precum Rusia, China, India. Încercăm să transmitem clienţilor ideea că un produs italienesc de 11 euro pe metru pătrat oferă mai multe garanţii faţă de unul de 7 euro pe metru pătrat“, spune Cosmin Păun, directorul executiv al Pazo Group.
Cosmin Păun a devenit unicul acţionar al Pazo Group, după ce a cumpărat acţiunile deţinute de Lucian Azoiţei, fostul său partener de business, care s-a retras din această afacere pentru a se dedica integral dezvoltărilor imobiliare. Lucian Azoiţei deţine compania de dezvoltare imobiliară Forty Management & Investments, care a construit un bloc de apartamente în zona Basarab din Bucureşti şi vrea să demareze şi alte proiecte rezidenţiale în Capitală.
Pazo Group a avut în 2017 afaceri de 1,8 milioane de euro, în uşoară creştere faţă de anul anterior. Pazo distribuie plăci ceramice, parchet şi obiecte pentru baie sub brandurile Marazzi, Bisazza, Berti şi altele.