Brutăriile PAUL lansează un nou concept în România şi tranformă brutăria de la Universitate în bistro

Autor: Roxana Rosu 27.03.2018

Lanţul franţuzesc Paul lansează un nou concept în România şi transformă brutăria de la Universitate în bistro, completând oferta de produse cu o serie de preparate noi.

Pe lângă produsele clasice, precum Tartelette Framboises, Éclairs Chocolat sau sandwich-urile Dieppois şi Tomates Mozzarella,  în Bistro au apărut preparate noi, cum ar fi pulpa de raţă – Confit de canard, file-ul de cod – Cabillaud Royal de Méditerranée.

„PAUL Bistro este un concept inedit, prin care ne-am propus să le oferim celor care ne trec pragul o experienţă autentic franţuzească, într-o atmosferă relaxată şi elegantă. Transformarea brutăriei de la Universitate a venit ca un pas firesc în dezvoltarea noastră, pentru că ne dorim să aducem în România acel joie de vivre pentru care sunt renumiţi francezii”, a spus Ovidiu Albu, Director General,  Paul România.

Reţeaua Paul, fondată în 1889, include peste 500 de brutării deschise în întreaga lume.

În România, lanţul de brutării este prezent începând cu anul 2008 şi deţine până în momentul de faţă 18 brutării în 4 oraşe. Acestea se găsesc în Bucureşti (Dorobanţi, Universitate, Afi Palace Cotroceni, Băneasa Shopping City, Piaţa Romană, Mall Promenada, Mega Mall, ParkLake), Ploieşti (Ploieşti Shopping City), Cluj (Polus Center şi Iulius Center) şi Constanţa (City Park Mall şi centrul comercial VIVO!). În Bucureşti există şi locaţii de tip chariot amplasate în Bucureşti Mall, S-Park, Bucharest One, Băneasa Shopping City şi Sun Plaza.