Şeful Mylan România: „Nu am exploatat suficient piaţa de medicamente fără reţetă, dar vrem să creştem pe acest segment“

Autor: Georgiana Mihalache 28.03.2018

Mylan România, subsidiara uneia dintre cele mai mari firme producătoare de medicamente, care a intrat pe piaţa românească în urmă cu trei ani prin cumpărarea diviziei de medicamente generice Abbott, are un portofoliu de 50 de produse, dintre care doar 5% reprezintă OTC-uri (medicamente eliberate fără reţetă). Dezvoltarea pieţei de OTC-uri din România în ultimii ani îi determină pe reprezentanţii companiei să se uite la creşterea acestui segment pe piaţa locală.

„În portofoliul nostru, piaţa de medicamente OTC este undeva la 5% din total, este destul de mic pentru că piaţa de OTC îţi oferă o supapă, neavând preţ impus şi neplătind clawback, ai viitorul în propriile mâini. Noi nu am exploatat suficient oportunitatea asta, procentul este destul de mic, dar îl creştem. Obiectivul este să avem în final cât mai multe produse din cât mai multe arii terapeutice“, a spus Adrian Grecu, country manager la Mylan România.