Robert Redeleanu, UPC: Cel mai important indicator pe care l-am urmărit în ultimii cinci ani a fost creşterea numărului de clienţi

Autor: Adrian Seceleanu 28.03.2018

„Am venit cu o abordare proaspătă din FMCG în telecom şi de aceea nu am avut o strategie bazată exclusiv pe tehnologie, ci am pus multă greutate în felul în care a fost condus operaţional businessul pe o piaţă extrem de dură, la limita fairplay-ului.”

Creşterea numărului de clienţi a fost în ultimii cinci ani principalul indicator pe care l-am urmărit pentru a evalua „sănătatea busine­ssului” UPC de cablu TV, internet şi telefonie fixă şi pentru a ne evalua rezultatele în competiţia dură dusă pen­tru utilizatori cu precum RCS&RDS sau Telekom, spune Robert Redeleanu, care îşi va încheia în câteva zile mandatul de CEO al operaţiunilor locale pentru a prelua conducerea afacerilor din Polonia ale gigantului american Liberty Global (LGI).