Toţi indicatorii Diverta sunt pe plus în T1: vânzări, număr de clienţi şi bon mediu

Autor: Mirabela Tiron 02.04.2018

Diverta, lanţul de librării deţinut de omul de afaceri Radu Octavian, a reuşit să îşi crească vânzările cu circa 25% în primele trei luni din acest an faţă de perioada similară a anului trecut, potrivit datelor preliminare oferite de şefa companiei.

„A fost un trimestru mai bun, au crescut vânzările în special pe produse de papetărie. Am înregistrat un avans cu două cifre, cu circa 25%, în linie cu ce ne-am bugetat“, a declarat pentru ZF Amalia Buliga, CEO-ul companiei Diverta, care se află la conducerea operaţiunilor din 2010. De anul trecut, ea a intrat ca acţionar în compania care administrează lanţul de librării, cu un pachet de 10%, în urma majorării de capital social.

În prezent, lanţul Diverta operează 30 de librării şi vinde cărţi, papetărie şi jucării. „Au crescut atât numărul de clienţi care au venit în li­bră­­rii, cât şi bonul mediu. În magazinele noastre bonul me­diu este de 12 euro, nu este o valoare mare comparativ cu ce se întâmplă în retail, dar la noi clienţii cumpără multe pro­­duse de papetărie, de la pixuri, stilouri, cu o valoare mică.“ 

Anul trecut, lanţul Diverta a finalizat cu afaceri de 12,5 milioane de euro, iar pentru acest an a bugetat o creştere cu două cifre.