PPT - Preţuri pentru Tine -, discounter românesc de modă cu afaceri de 50 mil. euro, va paria în 2018 şi pe produse premium, îşi pregăteşte intrarea în malluri, dar şi pe alte pieţe din regiune

Autor: Mădălina Dediu Panaete 16.04.2018

♦ Lech Przemieniecki, şeful retailerului de modă PPT: Toate companiile străine se uită acum la România.



Lech Przemieniecki, managerul polonez care conduce de la începutul anului lanţul românesc de modă PPT – Preţuri pentru Tine, care pariază pe preţuri mici, spune că România va avea în ur­mătorii ani un număr de retaileri de modă com­parabil cu cel din alte ţări din vestul Europei, dez­vol­tarea sectorului fiind condiţionată doar de rit­­mul de creştere a numărului de spaţii co­mer­ciale.

„România este o piaţă nedescoperită şi ne­exploatată de majoritatea retailerilor inter­na­ţionali, aşa că nivelul de concurenţă este mai mic decât în alte ţări din centrul şi estul Europei. Acest lucru oferă o oportunitate foarte mare com­paniilor pentru că dacă nivelul de  competitivitate este mai mic, atunci câştigi mai mult. Acum toţi retailerii se uită la România şi spun că ţara va fi dacă nu numărul unu, atunci nu­mărul doi ca nivel al expansiunii. Cred că în urmă­­torii 2-3 ani, România va avea mai mult sau mai puţin acelaşi număr de lanţuri internaţionale de modă ca şi celelalte ţări din restul Europei“, a de­­clarat într-un interviu acordat ZF Lech Przemie­niecki, CEO al PPT – Preţuri pentru Tine.