Magazinele din Băneasa Shopping City au avut vânzări de 250 mil. euro în 2017

Autor: Alina-Elena Vasiliu 18.04.2018


Centrul comercial Băneasa Shopping City din zona de nord a Bucureştiului a înregistrat în 2017 vânzări de peste 250 de milioane de euro. Mallul a ajuns la vânzări de aproximativ 5.000 de euro pe metru pătrat pe an, iar în ultimii zece ani a avut 175 de milioane de vizite, dintre care 24 de milioane de vizite în 2017, potrivit datelor transmise de reprezentanţii companiei care operează centrul comercial.

Mallul Băneasa Shopping City, deschis pe 18 aprilie 2008, a avut în 2017 vânzări cu 85% mai mari faţă de anul deschiderii

„Oferta noastră comercială s-a dorit a fi un răspuns pentru nevoile unor clienţi din ce în ce mai exigenţi, care îşi doreau branduri de renume internaţional şi servicii peste nivelul pieţei”, a transmis Arthur Popa, CEO Băneasa Developments.