Spotify ameninţă supremaţia YouTube: Compania lansează un nou serviciu gratuit pentru a atrage cei 1,5 miliarde de clienţi ai platformei deţinută de Google

Autor: Alex Ciutacu 24.04.2018

Compania Spotify Technology SA a introdus o nouă versiune de mobil a serviciului de streaming gratuit, atacând astfel supremaţia de piaţa a platformei YouTube, potrivit Bloomberg.

Serviciul este lansat chiar înainte ca YouTube să prezinte noul serviciu pe bază de subscripţie. Platforma deţinută de Google încearcă să convingă o parte din cei 1,5 miliarde de utilizatori ai serviciului gratuit, să treacă la o versiune plătită.

Spotify operează deja cel mai mare serviciu de muzică pe bază de subscripţie din lume, şi se extinde înspre serviciile oferite gratuit pentru a atrage o parte din cei 1,5 miliarde de utilizatori ai YouTube.

Utilizatorii Spotify vor avea acces la multe dintre avantajele serviciului plătit, precum playlist-uri la cerere, au transmis executivii Spotify.

Spotify încearcă să capitalizeze pe baza reclamelor introduse în versiunea gratuită.

Din cei 157 de milioane de utilizatori Spotify la nivel global, 71 de milioane plătesc o taxă lunară pentru a avea acces la versiunea premium.